Halaman Utama

Jumaat, 16 September 2011

KILANG KOSMETIK & DANDANAN DIRI (OEM) AGY BIOTECH SDN BHD

Inginkan PRODUK KOSMETIK & DANDANAN DIRI (OEM) JENAMA ANDA?? Kami boleh merealisasikan impian ANDA...

Dengan imej yang tersendiri Syarikat AGY Biotech Sdn Bhd telah berjaya membuka empayarnya di Sungai Petani, Kedah iaitu pada penghujung 2009. Sebagai satu usaha ke arah perniagaan dinamik, syarikat mula bersifat perspektif dan yakin terhadap Perindustrian Produk Kosmetik & Dandanan Diri ini, bahawa ia akan selari dengan syarikat-syarikat yang berpengaruh dan mempunyai cara yang komprehensif ke arah pembangunan perniagaan maju.

Bermula dalam era kebangkitan teknologi tinggi di dalam menceburi bidang Perindustrian Produk Kosmetik & Dandanan Diri syarikat juga telah bersatu meredah segala cabaran demi mengejar era kemajuan sistem perniagaan termaju masa kini. Dengan mengorak langkah berani dengan menjulur semangat inovasi, dengan komitmen muncul dengan matlamat dan hala tuju yang sangat jelas mendukung semua inovasi tanpa menoleh kebelakang.

Dengan adanya R&D sendiri dan pelbagai kemudahan lain, AGY Biotech Sdn Bhd kini menawarkan Perkhidmatan Penjenamaan Sendiri bagi Produk Kosmetik & Dandanan Diri kepada sesiapa saja yang berminat. Kami turut menyediakan khidmat rundingan mengenai Penjenamaan, Formulasi Produk, Maklumat Produk dan Pembungkusan Produk.

AGY Biotech Sdn Bhd juga terlibat dengan Badan-badan Penyelidikan dan bekerjasama di dalam 'Research & Development' bagi Produk Kosmetik & Dandanan Diri yang berasaskan herba.Kami bersedia untuk menerima tempahan Produk khusus untuk dijenamakan kepada Jenama anda, Kelulusan Kementerian Kesihatan dan Sijil Halal disediakan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...