Halaman Utama

Rabu, 3 Ogos 2011

Tibanya Masa KURUS Di Bulan Ramadhan!!

Sempena bulan ramadhan ini lah waktu yang paling sesuai bagi anda untuk mendapatkan tubuh yang ideal. Bagaimana caranya??

Bulan puasa nahtijahnya memang kurang makan…tapi disebalik kurang makan tak semestinya boleh kurus jika LEMAK masih bertapuk di dalam badan terutamanya bahagian perut dan peha. Perut mengeleber??? Menimbulkan kesan rekahan buruk…

Hot Chili Soap + C Lansing Cream dapat menyingkirkan toksik di dalam badan, yang selama ini toksik degil yang berperanan menghodohkan serta mencacatkan penampilan dengan menjadikan tubuh kendur, gendut, buncit dan geleber. Jadi dengan terkandungnya ramuan pati Limau Gedung dapat menyingkirkan dan mengatasi masalah tersebut.

  • Jintan (Fennel) yang berfungsi untuk menghangatkan badan di dalam perubatan islam. Membuang segala air lebihan atau toksin.
  • Cili Benggala (Capsicum) mempercepat metabolisme dan membantu membakar lebih banyak kalori serta tinggi dengan vitamin C. Kandungan vitamin C nya adalah 190% lebih daripada apa yang diperlukan badan setiap hari. Jadi ianya baik bagi orang yang cuba untuk menurunkan berat badan.
  • Limau Gedung (Grapefruit) dapat membersihkan badan dari toksin yang berkumpul di dalam badan.
  • Halia (Ginger) dapat menghilangkan angin dalam badan
Untuk maklumat lanjut lawati laman web kami Eriesya Spa atau hubungi kami di 04-4255535atau email ke eriesya_spa@yahoo.com
Dapatkan diskaun sehingga 20% dengan pembelian secara online.
*Promosi sehingga 30/08/2011 sahaja.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...