Halaman Utama

Rabu, 14 Julai 2010

Bertindak Untuk Mencapai Sasaran Anda "LANGKAH 7 BISNES 2010"

“ kejayaan hanya datang pada mereka yang menunggu,kejayaan akan berlalu pada mereka yang tidak menghiraukannya”

- Abraham Lincoln

Bertindak untuk mencapai sasaran anda

Perkara yang paling sukar dan paling penting adalah untuk meletakkan tindakan bagi mencapai sasaran.ramai orang tidak Berjaya untuk mencapai sasaran kerana salah meletakan tindakan.sebaik sahaja anda meletakan sasaran anda hanya perlu menumpukan perhatian pada sasaran anda supaya tidak gagal untuk mencapainya.

Ini bererti bahawa, jika anda ingin memulakan sebuah kedai secara online, ini adalah satu idea yang baik. untuk menyelesaikan projek muat turun. Keperluan untuk pengubah suaian sebuah laman web, untuk membangunkan lebih banyak produk, mendapatkan bekalan penghantaran dan pemprosesan pembayaran secara kredit.jika anda memilih untuk menjalankan perniagaan secara website maka tugas keseluruhan menjadi lebih mudah.

Saya suka menyebut tentang ‘peraturan lima’ jika anda menggunakan peraturan lima segala urusan akan menjadi mudah.hal- hal yang besar akan menjadi seperti kecil untuk di uruskan.

Contohnya Tahun ini, ERIESYA telah mencuba membuat penyelidikan ke atas beberapa jenis daun herba untuk menghasilkan produk baru, Waktu untuk melakukan semua pengujian, semua proses diperlukan dan risiko yang perlu diterima jika pengujian gagal. Meskipun mudah untuk mendapatkan overwhlemed, ia memerlukan 'peraturan lima' untuk menyelesaikannya . Setiap hari, saya uji daun-daun herba tersebut untuk mendapatkan hasil yang terbaik untuk pengguna, dan membuat pilihan.Dan saya sudah melakukan ini selama lebih dari sebulan.Dengan pencapaian itu saya teruskan lagi usaha saya dengan menghasilkan produk baru iaitu skrub gula,sabun muka dari buah-buahan. Dan telah Berjaya mencapai sasaran yang saya letakan untuk saya capai.

PR untuk hari ini anda perlu meletakan satu tujuan anda (hanya satu!) Dan dipecahkan menjadi lima langkah pertama yang perlu anda capai. Lalu, lakukan yang pertama hari ini. Kedua Sabtu. Langkah ketiga Rabu sampai anda telah menyelesaikan semua lima langkah hari Jumaat. Mata bonus jika anda melakukan ini untuk lima tujuan anda sehingga anda membuat lima langkah-langkah kecil pada semua produk anda, setiap hari. Tapi, mencuba idea ini hanya pada satu tujuan untuk minggu ini mungkin lebih daripada cukup untuk anda sehingga anda mula merasa berada di tempat yang selesa.

esok segmen akan bercakap tentang mekanisma sokongan tambahan untuk memastikan anda boleh mencapai tujuan anda.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...